Formacions flaix

Des de la Biblioteca us oferim una sèrie de "Formacions flaix", amb l'objectiu d'introduir-vos en l'ús dels serveis i els recursos bibliogràfics que són accessibles des de la Biblioteca Virtual (BV). El format d'aquestes sessions serà introductori, on s'explicaran els principals aspectes del tema que es tracti, la durada de cada sessió serà de com a màxim 1 hora i es realitzaran a través de la plataforma Teams.

No és necessària la inscripció prèvia. Només cal que us connecteu a l'hora indicada a la plataforma Teams, seguint l'enllaç de cada sessió.

A principis de cada mes es publicarà en l'apartat de Formació de la BV  les noves sessions de formació que es realitzaran durant les quatre setmanes següents.