Formacions flaix maig 2021

Ja teniu  disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que realitzaran durant el mes de maig.

Des de la Biblioteca us oferim una nova sèrie de "Formacions flaix", amb l'objectiu d'introduir-vos en l'ús dels serveis i els recursos bibliogràfics que són accessibles des de la Biblioteca Virtual (BV). El format d'aquestes sessions és introductori, i s'expliquen els principals aspectes del tema que es tracti, la durada de cada sessió és de com a màxim 1 hora i es realitzen a través de la plataforma Teams.

Aquest mes, com a novetat, s'han introduït les formacions de les noves bases de dades disponibles a la Biblioteca: Embase i Scopus. Així com també formacions sobre Pubmed i Orcid.