Formacions flaix juny 2021

Ja teniu  disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que realitzaran durant el mes de juny.

Des de la Biblioteca us oferim una nova sèrie de "Formacions flaix", amb l'objectiu d'introduir-vos en l'ús dels serveis i els recursos bibliogràfics que són accessibles des de la Biblioteca Virtual (BV). El format d'aquestes sessions és introductori, i s'expliquen els principals aspectes del tema que es tracti, la durada de cada sessió és de com a màxim 1 hora i es realitzen a través de la plataforma Teams.

Aquest mes, com a novetat, s'ofereixen formacions específiques de la base de les dades UpToDate centrades en un àmbit concret, com per exemple: respostes davant pacients de Covid-19, UpToDate per a professionals d'infermeria, o com l'UpToDate pot ajudar a l'atenció primària.

Així mateix, també disposeu de formacions sobre Pubmed, Orcid, Embase i Scopus.