Formacions flaix octubre 2021

Ja teniu  disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que realitzaran durant el proper mes d'octubre.

Des de la Biblioteca us oferim una nova sèrie de "Formacions flaix", amb l'objectiu d'introduir-vos en l'ús dels serveis i els recursos bibliogràfics que són accessibles des de la Biblioteca Virtual (BV). El format d'aquestes sessions és introductori, i s'expliquen els principals aspectes del tema que es tracti, la durada de cada sessió és de com a màxim 1 hora i es realitzen a través de la plataforma Teams.

Aquest mes, com a novetat, es faran sessions de formació sobre el recurs Rayyan, eina per a la revisió de literatura en les revisions sistemàtiques. A més, tornem a oferir una formació específica de la base de dades UpToDate per a professionals d'infermeria.

Així mateix, també disposeu de formacions sobre ClinicalKey, Embase, Scopus i Pubmed.