Incidencia en el registre de creació del compte personal (WoS - JCR)

Benvolguts, benvolgudes,

Us informem que hi ha una incidència que afecta al registre de creació del compte personal a la base de dades Web of Science (WoS). Els nous usuaris que creen un compte personal dins de WoS no se'ls reconeix amb aquest compte quan entren al Journal Citation Reports (JCR).

L'empresa Clarivate està treballant en solucionar aquest problema. Mentre no estigui resolt, Clarivate ens ofereix la possibilitat de solucionar individualment el problema d'accés. Per això, els usuaris afectats us podeu adreçar a la Biblioteca a través del Servei virtual d'atenció i referència a l'usuari, Pregunteu-nos (https://suport.bibliotecasalut.gencat.cat/helpdesk/index.php?a=add&catid=6), indicant-nos el correu electrònic amb el qual us heu registrat.

Aquesta incidència només afecta als nous usuaris, els que tinguin creat el compte de fa temps podran entrar sense problemes. Tampoc afecta si s'accedeix de forma genèrica des de la Biblioteca Virtual.

Esperem que Clarivate pugui resoldre el més aviat possible aquesta incidència.