Formacions flaix novembre 2021

Ja teniu  disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que realitzaran durant el proper mes de novembre.

Aquest mes, com a novetat, es faran sessions de formació sobre el Servei d'Obtenció de Documents (SOD), adreçades al personal del Departament de Salut, CatSalut i AQuAS). A més, tornem a oferir una formació específica de la base de dades UpToDate, en aquest cas per a residents.

Així mateix, també disposeu de formacions sobre els serveis, recursos bibliogràfics i sobre com cercar informació a la Biblioteca Virtual, i formacions específiques d'Embase, Scopus, Dynamed i Ryyan.