Millores a Inquiro: eina de cerca de la Biblioteca Virtual

​La Biblioteca Virtual de Ciències de la Salut de Catalunya ha actualitzat l'eina de cerca per explorar el fons bibliogràfic digital de què disposa. S'ha millorat la localització i accés als continguts dels recursos bibliogràfics i s'ha implementat un espai personal on podeu guardar les vostres cerques, alertes de sumaris, accessos directes als continguts que més utilitzeu i els articles que us interessa tenir localitzats.

Inquiro.png

L'eina de cerca està integrada a la Biblioteca Virtual, la trobareu tant a la pàgina d'Inici com a la de Recursos. El primer cop que feu una cerca per paraula clau o aneu a l'opció de cerca avançada, o a les opcions d'accés del fons bibliogràfic digital, Revistes electròniques A/Z o Llibres electrònics A/Z, us demanarà que us identifiqueu com a usuaris de la Biblioteca Virtual amb les vostres credencials (NIF i contrasenya):

Biblioteca1.png

Un cop accediu als continguts, tot i que la interfície ha canviat, veureu que el funcionament de l'accés als resultats i al text complet és similar.

En la pàgina d'inici del cercador, teniu disponible la versió castellana de la guia d'ús de l'eina (en breu també disposareu de la versió en català):

Guia us inquiro.png

Properament, la Biblioteca programarà sessions de formació flaix, on s'explicarà detalladament el funcionament d'aquest nou cercador.

Si teniu qualsevol dubte sobre el funcionament d'Inquiro us podeu adreçar a la Biblioteca des del servei virtual d'atenció i referència a l'usuari Pregunteu-nos