Formacions flaix maig 2022

Ja teniu disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que realitzaran durant el mes de maig.

Aquest mes, es realitzaran formacions sobre serveis i recursos bibliogràfics disponibles a la Biblioteca Virtual, i sobre com cercar informació al fons bibliogràfic de la Biblioteca Virtual; es mostraran les millores i noves  funcionalitats que ens ofereix la nova eina de cerca què disposa la Biblioteca Virtual.

També es faran sessions de formació específiques del recurs Dynamed, i del repositori institucional Scientia.

Així mateix, també us oferim algunes de les formacions que realitzarà Proquest sobre com fer cerques especialitzades sobre dos temes concrets (per aquestes sessions cal que us registreu amb antelació, trobareu l'enllaç dins del mateix quadre de formacions).