Nou sistema de validació per accedir als recursos bibliogràfics de la BCS

​Benvolguts/des,

Pels usuaris de les institucions del sector públic de Salut de la Generalitat que estan donades d'alta al sistema l'autenticació GICAR (plataforma ATRI), us informem que a partir de dilluns 20 de juny, es canvia el sistema d'accés als recursos bibliogràfics de la Biblioteca de Ciències de la Salut de Catalunya. A partir d'aquesta data, quan vulgueu accedir a un recurs bibliogràfic de la Biblioteca Virtual, el sistema us demanarà que identifiqueu la institució amb la qual us voleu validar. Haureu d'escollir l'opció d'accés Biblioteca de Ciències de la Salut de Catalunya-GICAR.

Seguidament, veureu que us apareix el portal d'autenticació d'usuaris de la Generalitat (GICAR):

Formulari-de-login-GICAR.png

En aquest portal, cal que us identifiqueu amb les vostres credencials (és el mateix usuari amb el què us identifiqueu a la plataforma ATRI), i ja podreu accedir als recursos bibliogràfics de la Biblioteca .

No obstant, pels recursos bibliogràfics Embase i Scopus s'hi continuarà accedint a través de l'antic sistema de validació durant un període curt de temps, fins que l'editor configuri l'accés GICAR.

En el cas que tingueu algun problema amb el vostre accés, us podeu adreçar al servei d'atenció a l'usuari i referència, Pregunteu-nos: https://suport.bibliotecasalut.gencat.cat/helpdesk/index.php?a=add&catid=6

Atentament,