Accés als recursos bibliogràfics de la Biblioteca

Des del dilluns 20 de juny la Biblioteca ha habilitat un nou sistema d'accés als recursos bibliogràfics  a partir d'ara, quan entreu a un recurs us demanarà l'entitat amb la que voleu accedir i us donarà dues opcions:

Biblioteca de Ciències de la Salut de Catalunya - GICAR: usuaris del sector públic de Salut amb accés GICAR (portal d'autenticació de la Generalitat de Catalunya). Heu d'utilitzar les credencials que feu servir per autenticar-vos a les aplicacions GICAR.

Biblioteca de Ciències de la Salut de Catalunya: usuaris del sector públic de Salut sense accés a GICAR. (En aquest cas, podeu continuar utilitzant l'usuari i contrasenya de l'antic sistema de validació).

Aquest sistema encara està en implementació i hi ha alguns recursos que encara donen algun problema d'accés.

Per això, en el cas que tingueu algun problema en accedir als recursos bibliogràfics des del nou sistema de validació, a la pàgina de Recursos de la Biblioteca Virtual hem deixat habilitat un accés provisional al recursos amb l'antic sistema de validació.