Noves edicions de les "Formacions flaix" octubre 2022

Ja teniu disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que realitzaran durant el mes d'octubre.

Aquest mes, es realitzaran formacions sobre serveis i recursos bibliogràfics disponibles a la Biblioteca Virtual, i sobre com cercar informació al fons bibliogràfic de la Biblioteca Virtual; es mostraran les millores i noves funcionalitats que ens ofereix la nova eina de cerca què disposa la Biblioteca Virtual. A més, també s'ofereix un webinar d'UptoDate especialitzat en salut mental, i formacions sobre Pubmed, Scientia, Orcid i Mendeley.