Noves edicions de les "Formacions flaix" novembre 2022

Ja teniu disponibles les noves edicions de les "Formacions flaix" que es realitzaran durant el mes de novembre.

Amb aquestes noves formacions, podreu conèixer serveis i recursos bibliogràfics disponibles a la Biblioteca Virtual que us poden ajudar en la vostra feina, descobrirem l'Inquiro, l'eina de cerca de la Biblioteca Virtual, i disposareu de formacions específiques de les bases de dades Dynamed (eina referència basada en l’evidència), Embase (base de dades biomèdica i farmacològica), així com també es realitzarà un webinar d'UptoDate amb les principals funcionalitats i novetats del recurs.

Recordeu que el format d'aquestes sessions és introductori, i s'expliquen els principals aspectes del tema que es tracti, la durada de cada sessió és de com a màxim 1 hora i es realitzen a través de la plataforma Teams.

No és necessària la inscripció prèvia! Només cal que us connecteu a l'hora indicada a la plataforma Teams, seguint l'enllaç de cada sessió.